ASISTENTA
-
Casa de marcat ORGTECH ABAC
Casa de marcat DATECS DP25BT
Casa de marcat DATECS DP05
Casa de marcat DATECS MP55B
-
Sertar bani Mini
Sertar bani Mediu
Sertar bani Mare
-
Imprimanta termica Datecs DPP-250 BT
Imprimanta termica Datecs DPP-350 BT
-
Cantar electronic CAS PR PLUS
Cantar electronic CAS PR PLUS (cu BRAT)
-
-
Masina de numarat bancnote K-2820
-
-
-
INFO APARATURA FISCALA
-
Fiscalizare
Refiscalizare ( schimbare punct de lucru/denumire societate/forma )
Mutare pe alta societate
-
- In data de 21 decembrie 2016 a fost publicata OUG nr. 98/2016, ce amana cu 9 luni introducerea noilor case de marcat.
Aparatele fiscale actuale vor trebui schimbate sau adaptate unor cerinte noi, dupa urmatorul calendar (Decembrie 2016):
- Mari Contribuabili: pana la 1 SEPTEMBRIE 2018 (anterior planificat pentru 1 Aprilie 2016)
- Contribuabili Mijlocii: pana la 1 SEPTEMBRIE 2018 (anterior planificat pentru 1 Iulie 2016)
- Contribuabili Mici: pana la 1 NOIEMBRIE 2018 (anterior planificat pentru 1 Noiembrie 2016)
-
Informatii generale
Programare articole
Programare articole
-
Livrare gratuita pentru:
- case de marcat si orice aparatura fiscala ( mun. Bucuresti si Jud. Ilfov)
- consumabile ( role, adaptoare etc) la comenzi peste 200 lei, sau gratuit pentru clientii cu contract SERVICE
Service la sediul nostru
- orice aparatura beneficiaza GRATUIT de depanare cat timp este in perioada de garantie ( 1 an)
- orice deplasare la sediul clientului este 60 lei ( TVA inclus), exceptie fac clientii cu contract service
Garantie
- orice produs comerciazat de firma noastra beneficiaza de 1 an garantie.
-
Obligatorie conform Art. 106. (2):” Distribuitorii autorizati sunt obligati ca, prin intermediul unitatilor de service acreditate, sa asigure: d) efectuarea cel putin a unei verificari anuale a AMEF”.
Revizia trebuie inscrisa in Cartea de interventii. Riscati amenzi de 8000-10000 lei pentru neactualizarea Cartii de interventii.
-
Returnarea produselor se poate face in termen de 30 de zile de la receptionarea acestora de catre client, cu primirea intregii contravalori achitate, fara motivarea returnarii, in urmatoarele conditii:
- Sunt nefolosite
- Se afla in perfecta stare de functionare
- Nu prezinta deteriorari sau zgarieturi
- Se afla in ambalajul original si contin toate accesoriile cu care au fost livrate.
Plata sumei de retur se face in termen de 10 zile lucratoare in contul bancar comunicat de client in acest sens.
In cazul produselor expediate pentru retur printr-o companie de curierat, costul transportului este suportat de catre client. In cazul in care produsele nu indeplinesc conditiile necesare pentru returnarea platii, costul de transport catre client este suportat de acesta.
Se aplica exceptii de la politica de retur pentru urmatoarele tipuri de produse:
- Case de marcat si imprimante fiscale ce au fost fiscalizate. Returul acestora se poate face pana in momentul fiscalizarii (activarii memoriei fiscale) sau in limita a 30 de zile de la primirea acestora de catre client.
- Cantare electronice omologate metrologic. Termenul de retur pentru aceste produse este de 7 zile de la primirea acestora de catre Client.
- Echipamente aduse pe comanda speciala ( ACESTEA NU SUNT RETURNABILE)
- Consumabile (role de hartie, role de etichete, riboane etc.)
- Drivere de orice fel.
- Servicii de orice tip (instalare, reparatii, intretinere etc.)
- Abonamente tip SERVICE
-
Software-ul furnizat de firma noastra beneficiaza de LICENTA PE VIATA
Disponibil in urmatoarele variante: